Categorii

duminică, 5 septembrie 2010

Fan Twilight Gossip

Good Morning Gossiperi!

Cu totii ati auzit de "Gossip Girl Twilight", cea care nu barfeste.Urmareste numai razbunare.Da, asta se intelege dupa scrisul celor patru barfe in care nu puteau lipsi: Eve(Stiri Twilight Blog),Andru o persoana cu un mare talent de a scrie, Ramona si Doamna Mariana.

Eve era acuzata ca nu se tine de blog (din cate imi amintesc,micuta "GGT" Si-a privatizat blogul apoi si l-a sters), Andru a fost invidiata de succesul ei, Ramona a fost acuzata ca "a furat" un blog si Doamna Mariana a fost acuzata ca era Fana Twilight.
Toata Lumea a sarit cu diferite comentarii jignitoare la adresa acestei persoane care nu o cunoastem si ca sa  vorbim drept merita!
Dar se pare ca Ramona a fost asa de nervoasa si jignita incat vroia ca si altcineva sa impartaseasca acelasi sentiment.
Aceasta si-ar dori ca elena (Admin de pe Blogul Twilight Hot News) sa pateasca la fel.
Dovada : un comentariu lasat pe Blog.




Blogger Ramona spunea...




Ella, tare as vrea sa se ia gossip girl si de tine, poate te va trimite la locul tau si te vei potoli in cele din urma.

Se pare ca Ella nu i-a raspuns...
Mici divergente din trecut sau doar o cearta trecatoare? Te-a durut asa Rau Ramona incat vrei si altul sa pateasca?
Tin sa te anunt ca Ella nu poate pati acelasi lucru pentru ca noi nu vindem Razbunare si ura ci Gossip!

Elena e o fata harnica, detine unul dintre cele mai bune bloguri de Twilight cu o echipa pe masura formata din (Gya,JoAnne,Middle Princess,Carina si Mery).Ea detine si un Blog Harry Potter. Deci Elena ce fan esti Tw sau Hp ;). 

Ramona  nu uita cel care doreste raul altuia va ajunge in Hell.

By: Gossip People Team


Gossip Is forever 
        and
You can be next!

9 comentarii:

MARIANA RADOI spunea...

si iata m-am trezit mare vedeta!nu am stiut ca pot trezi atata invidie....

MARIANA RADOI spunea...

ah....sunt obosita! nu mai pot scrie coerent....multumesc fetelor, si baiatului care m-au tinut la curent cu aparitia mea meteorica in calitate de ,,vedeta" pe net...imi poate spune si mie cineva cine era in spatele acelui blog? as dori sa o sterg din lista mea de prieteni- pentru ca sigur, se afla acolo:)

elena spunea...

In primul rand, multumesc fetelor pentru laudele voastre, dar trebuie sa recunosc ca nu mai sunt fata aia harnica de acum ceva timp.

Recunosc ca joburile si plimbarile de vara asta mi'au full'at timpul...daca pot spune asa :D si pentru ca a fost full mai mereu, nu am mai avut cand sa postez sau sa organizez concursuri.
Am stat si am vegheat din umbra, am mai lasat commenturi si am mai stat pe forum. Am cautat sa lamuresc lumea in legatura cu ce s'a intamplat cu fiecare ocazie ce am avut'o.

Incep liceul. Sunt mandra de asta. Stiu insa ca va fi un an destul de greu. Deci, cred ca voi ramane in umbra in majoritatea timpului si ma voi concentra pe domeniul scoala si viata personala pentru a da tot ce am mai bun din mine, insa nu pentru totdeauna.

Stiu ca voi primi critici si replici acide, dar sincer, nu'mi pasa. Sunt un om cu defecte, pentru ca sunt om, dar asta e. Nu'mi este rushine cu ceea ce sunt.

In final, sa terminam totul cu un zambet :
"Va iubesc fanii mei !"=))
>:D<

Cărți Alese spunea...

:D Ella si Eu te iubesc :D

elena spunea...

Aaa da:))
Sunt fana Tw si HP ;;)

Ramona spunea...

Vai ella ce blog frumos ai! Iti place sa ai dubla personalitate?

Gossip Girl Twilght spunea...

Gossip Girl nu e la cimitir e pe first gossip http://first-gossip.blogspot.com/

mIddLe~PrInCeSs spunea...

Este un super blog!!
Si eu o iubesc pe Ella btw...A fost cat se poate de draguta cu mine ca m-a primit in echipa lor,impreuna cu Joanne.Multumesc xD

Eve spunea...

Ah, am pierdut toata distractia...