Categorii

luni, 6 septembrie 2010



Acest Blog Este Razbunarea celor Barfiti de Gossip Girl Twilight.Credeti sau nu cand am vazut ca sunteti barfiti doream sa va razbun.

Eve & Dragana daca nu erati voi nu iubeam Twilight-ul! Fara ele nu aveam asa buni prieteni!
Andru esti o fata extraordinara si iubesc CIP!
Ramona cand am vazut ca te barfeste GGT imi parea asa rau dar nu trebuie sa reactionezi asa cum ai facut! Sa le impartasesti si altora...dar imi place enorm Fata cu ochii de aur! esti desul de talentata.
Doamna Mariana este persoana de care nu te plictisesti niciodata.Primul meu prieten de pe Stiri Twilight! De la ea am ce invata!

Cine e Gossip Girl Twilight sa vorbeasca de voi asa?! Nu e nimeni! si ce urat suna(GGT) +)

Vreti asa de mult sa stiti cine sunt?  

27 de comentarii:

***M@ry*** spunea...

eu asa vrea...adika ce ai facut mi se pare foarte frumos...este un gest super dragut..bravo!

***M@ry*** spunea...

as***

Anonim spunea...

are dreptate ***M@ry***;adica da, spunem adevarul,dar de ce sa judecam asa de aspru?ba chiar sa ajungem sa ne huiduim si injuram pe aici???..poate avem ceva noroc sa nu ne vad si alti oameni(ex. din alte tari,ghinion cu google translate;)))....ADEVAR dar nu BATJOCORA!!!...asta pt copiile,gen GGT sau we know about them.....

Anonima 01

Dy@nn@ spunea...

da...vreau sa aflu!!!

***M@ry*** spunea...

da...au mai aparut si astea...fete care nu au o viata sociala si care nu au alt cv mai bun de fachut decat sa barfeasca si sa isi bata joc de niste persoane pe care nici macar nu le cunosc si care de cele mai multe ori au un blog bine pus la punct sau care au talent si scriu fan-ficuri foarte bune...dar na asta este invidia si ciuda pe care o simt unii cand vad ca nu pot ajunge la nivelul "victimelor"...cum spune GGT...xoxo ***M@ry***=))ma amuza:))oricum..bravo!!repet..un gest deosebit(vezi sa nu ti se urce la cap)=))

Ramona spunea...

Faptul ca incerci sa scrii ceva bun dupa ce mi-ai tarat numele prin noroi ma lasa rece. Si cum adica "in memoria"? Stii macar ce inseamna asta?

Anonim spunea...

stie dragutzo:P...crede`ma are cu siguranta muuuult mai mult creier decat ai tu:*

X.O.X.O. Anonima 01:*>:D<:X

Anonim spunea...

Scuza-ma Anonim 01, dar se pare ca tu stii cine e GP. Si normal ca stii, doar esti mana in mana cu ea. Jalnic nume, btw. Macar cele 2 gossip-uri au fost mai inspirate. Daca esti chiar asa tare in gura, de ce nu ne zici numele tau real. Pana atunci, ti-as sugera sa termini odata cu rautatile... Bye bye

Anonim spunea...

:)):):):)):))interesant:)):)):)).....asta ti`o poate spune chiar creatoarea/rele acestuil blog daca sunt .....dar te asigur scumpa mea...ca nu...din pacate....nu.....nus rea...nu cred ca am injurat sau cv...si numele l`am pus pt k nu am cont pe nici una dintre optiunile pt a lasa mesaje:P///////Asta depinde de tine daca ,crezi sau nu spusele mele:*

X.O.X.O. Anonima 01:*:*:X:X:>:D<

Anonim spunea...

Si totusi, inca te treci cu numele de Anonim 01 la sfarsit :))) . Asta e interesant, scumpa mea :) . Si avand in vedere ca ii spui la cineva ca nu are asa mult creier, nu stiu cum sa-ti spun... nu e o injuratura, dar e o jignire... deci tot o rautate :) .

Anonim spunea...

dar chiar ai cv cu numele pus de mn?:)):)):)).....asa mi`a venit sa`l pun...am vazut k mai sunt anonime,,,,,+ si scumpa ta ramona a "jignit"=>rautate.....si filmuletul regizat este pe bune pt ca stiu din surse sigure..si nu m`ar mira sa fii si TU in el:P....din moment ce sunteti asa "BFF`URI"....te poti afla acolo:p....

X.O.X.O. Anonima 01:*:X>:D<[fie ca iti place,fie ca NU]

Anonim spunea...

=))=))=)). Scumpa mea anonim, eu sunt din Cluj. Daca nu ma stii, nu vorbi. Nu am nimic cu numele tau, dar din respect pentru cei care au curajul sa isi puna numele, ar trebui sa o faci si tu. Bye bye

Anonim spunea...

:)):))curaj???nu duc lipsa sin cuidado..pero....sunt din Bucuretsi...cu scumpa ta ramonica:P:*

X.O.X.O. Anonima01[si nu cred ca se va schimba+am un nume mult prea frumos ca sa mil expun pe aici:*]

Anonim spunea...

Scuza-ma , dar te-am intrebat de unde esti? Nu sunt curioasa, sincer :D . Si tot nu ai curaj :)) , asa ca lasa vrajelile de doi bani ( ex. numele tau e prea frumos ). Bye bye

Anonim spunea...

hmmm ma numesc alexandra dar in afara de asta am unul foarte cunoscut...m rog nimeni numi spune alexandra pt k e prea "popular"

X.O.X.O. Anonima01

Anonim spunea...

Ce ciudat, si eu ma numesc Alexandra, dar toti ma stiu ca Alexya. De ce nu poti pur si simplu sa spui cine esti cu adevarat? Ti-e frica :O ? Probabil. Atunci tot isi vor da seama cine e dusmanca lui Ramona... pentru ca se pare ca ai facut o mica greseala. Din cate am observat, te-ai luat doar de ea, nu si de alti, cum fac cele 2 gossip-uri. Din start, toata lumea isi da seama ca ai ceva personal cu ea. Doar cu ea.
Bye bye

Anonim spunea...

mai fetitzo pt ca asta esti:)):))mai mult de 13 ani nu ai:P.....curaj am stai fara grija,dar ceea ce tie nu iti intra in cap este:eu nu`s nicio gossip girl:P,si nu am de ce sa`ti dau TIE si RAMONEI satisfactie,deci ramai acolo in gandurile tale departate,dincolo de orizont si viseaza scumpo mult si bine...nu am de ce sa iti spun numele meu pt ca nu e treaba ta:P....scurt si la obiect:P

X.O.X.O. Anonima01[ramai cu cheful de a`mi afla numele:P]

Biatch spunea...

scoate dracu melodia dupa blog ca imi fute timpanele

Livia spunea...

Draga 'Biatch',daca te-ai uita tu jos in dreapta undeva unde scrie 'MUSIC' ai putea vedea ca melodia se poate opri,stii dai pe pauza si gata.
Dar se pare ca nu te duce capul decat la injuraturi fara rost.
Ohhh si nu e 'dupa' fundal,poate vrei sa spui 'de pe' fundal.Asta e alta treaba.Sunt doua cuvinte foarte diferite.
Un sfat bun...Pune-ti ochelari daca nu te mai tine vederea.;)

Anonim spunea...

in memoria- asta inseamna ca persoanele alea au murit pe bune mai deschide si tu un dictionar daca ai probleme de exprimare

Anonim spunea...

cand apare alt subiect?;;) =))))
alta stire , alta noutate=))

Gossip People Team spunea...

Cand vrea muschii nostri si dac asunt posibilitati :))!

Anonim spunea...

daca ai sti un pic de limba romana ti-ai da seama ca nu ai reusit sa acorzi subiectul cu predicatul =))=))=))

*Ioana spunea...

u chiar nu teai prins ca nui lasat commul de mai sus de GP pt ca nu poti sai vizualizei profilul :))

Anonim spunea...

Un nou blog
http://truegossip2010.livejournal.com/
numai adevarul

Gya spunea...

copii =))) mai fetitelor lasati oamenii in pace, faceti-va si voi un prieten sa va mai ocupe din timpul asta liber, faceti-va mama o viata, ;asati dracului blogurile astea si barfele ca va faceti de caca chiar daca nu spuneti cine sunteti.am observat ca majoritatea care comenteaza aveti nu mai mult de 15 ani, ei bine in calitate de om major va dau un sfat: terminati cu tampeniile astea, maturizati-va! asta e primul si ultimul comm pe care il las. trec si pe celelalte bloguri. poate va vine mintea la cap.daca nu...va compatimesc.
Cu mila si muuulta sinceritate, Gya

Bianca spunea...

Stiti cum se definesc barfele fetelor (administratorele blogului,sau administratora) ?
Barfa = Vorbarie neincetata pe un anumit subiect.Preluarea adevarului transformata intr-un neadevar jignitor.
Cam asa..
Nu credeti ca ati cam intrecut masura?