Categorii

vineri, 14 ianuarie 2011

GGT s-a intors si o vanam...

A incercat sa isi ascunda trecutul cu diferite sondaje ca de ex: cea mai buna scriitoare de ficuri... Si am spus ca totul e ok ,si-a invatat lectia dar nu, Ne-am inselat!

Acesta INDIVIDA are ceva cu Ramona..., e obsedata... de THN nu mai spunem. N-am crede ca Ella s-a plictisit de twilight , daca ar fi adevarat asta nu-i treaba ta GGT so get a lifE!

 Once a bitch , always a bitch 


Iti facem onoarea GGT chiar daca nici asta nu meriti :))



 
GGt a inviat dar a platit pentru asta- s-a intors sub forma unei broste testoase. Am ramas toti uluiti, cand a aparut sa isi revednice premiul... :))




By Gossip People

Gossip Is forever 
        and
You can be next!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hai mai scuteste-ma!Macar ce zice este adevarat.Eu tin cu ea.Ori pe cine ai vrea tu sa razbuni,desii ii razbuni pe uni si pe alti ii iei drept victime,nu prea faci asta.Ne demontrezi ca esti o GGT 2.
So..shut the fuck up...esti si tu la fel ca toate cele care copiaza aceasta minunata idee.Chiar ca derialul Gossip Girl da o influenta proasta copiilor de genul tau.